Vizos mokestis
Vizos mokestis
Konsulinis mokestis
Prašymą išduoti vizą pateikiantis asmuo turi sumokėti nustatyto dydžio konsulinį mokestį. Konsulinis mokestis mokamas už dokumentų nagrinėjimą (ne už vizos išdavimą).
Už atliktus konsulinius veiksmus Lietuvos Respublikos konsulate Sovetske galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais.
Konsulinis mokestis mokamas tik eurais.
Kai išnagrinėjus užsieniečio prašymą priimamas sprendimas atsisakyti išduoti vizą, konsulinis mokestis negrąžinamas.
Už prašymo išduoti vizą nagrinėjimą taikomi šie konsulinio mokesčio tarifai:
|
Vizos rūšis |
Rusijos Federacijos piliečiams |
Ukrainos piliečiams |
Albanijos, Armėnijos, Azerbaidžano, Bosnijos ir Hercegovinos, Šiaurės Makedonijos, Gruzijos, Juodkalnijos, Moldovos ir Serbijos Respublikos piliečiams |
Baltarusijos Respublikos piliečiams |
Kitų valstybių piliečiams |
|
Šengeno trumpalaikė viza (C) |
90 eurų |
35 eurai |
35 eurai |
35 eurų |
90 eurų |
|
Kai prašymas išduoti Šengeno vizą (C) pateikiamas likus tik 3 ar mažiau dienų iki išvykimo |
netaikoma |
70 eurų |
netaikoma |
70 eurų |
netaikoma |
Konsulinio mokesčio lengvatas reglamentuoja Europos Sąjungos susitarimai dėl supaprastintos vizų išdavimo tvarkos, Vizų kodeksas ir Lietuvos Respublikos konsulinio mokesčio įstatymas.
Reikalavimas sumokėti konsulinį mokestį netaikomi šių kategorijų pareiškėjams:
- vaikams iki 6 metų (tik kreipiantis dėl Šengeno vizos išdavimo);
- moksleiviams, studentams, magistrantams bei doktorantams ir lydintiesiems mokytojams, vykstantiems į kelionę studijų arba pedagoginio mokymo tikslu (tik kreipiantis dėl Šengeno vizos išdavimo);
- diplomatinių ir tarnybinių pasų turėtojams;
- Europos Sąjungos piliečio arba Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybės narės piliečio šeimos nariams (sutuoktiniui arba asmeniui, su kuriuo sudaryta registruotos partnerystės sutartis, tiesioginiam palikuoniui, kuriam nesukakę 21 metai arba kuris yra išlaikytinis, įskaitant sutuoktinio arba asmens, su kuriuo sudaryta registruotos partnerystės sutartis, tiesioginį palikuonį, kuriam nesukakę 21 metai arba kuris yra išlaikytinis, Europos Sąjungos valstybės narės piliečio, sutuoktinio ar asmens, su kuriuo sudaryta registruotos partnerystės sutartis, išlaikomam giminaičiui pagal tiesiąją aukštutinę liniją), kurie yra trečiųjų šalių piliečiai, taip pat Lietuvos Respublikos piliečio šeimos nariams (sutuoktiniui arba asmeniui, su kuriuo sudaryta registruotos partnerystės sutartis, nepilnamečiams vaikams (įvaikiams), įskaitant sutuoktinio arba asmens, su kuriuo sudaryta registruotos partnerystės sutartis, nepilnamečius vaikus, jeigu jie nesusituokę ir yra priklausomi nuo tėvų, taip pat pirmos eilės tiesiosios aukštutinės linijos giminaičiams, kurie išlaikomi ne mažiau kaip vienus metus ir negali pasinaudoti kitų šeimos narių, gyvenančių užsienio valstybėje, parama);
- Europos Sąjungos su trečiąja valstybe sudarytame susitarime dėl vizų išdavimo tvarkos supaprastinimo numatytais atvejais.